دختری با حرف ها......

دختری که حرفاهایش را اینجا مینویسد

دختری با حرف ها......

دختری که حرفاهایش را اینجا مینویسد





وانمود به حال خوب

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ

‏همیشه خوب بودن، آدما رو پرتوقع میکنه 

‏تا جایی ک دیگه ناخودآگاه نمیتونن بهت حق ناراحت شدن بدن!

به من حق ناراحت شدن نمیدن چون خودم خمیشه وانمود کردم خوبم

و دوست نداشتم کسی از چیزی که تو دلم هست اطلاع داشته باشه 

متاسفانه 

ولی من خودم رو تغییر میدم انسان ها قابل تغییر هستن 😊

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
سمیه مویدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی